قیمت انواع ارده کنجد اعلا

برای اطلاع از قیمت ارده اعلا میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.ازده یک ماده غذایی بسیار مفید و پر خاصیت است که در وعده صبحانه میتوانید از آن استفاده کنید.

ارده کنجد سرشار از املاح و مواد معدنی مغذی همچون کلسیم ،اسید فولیک ، منیزیم ، آهن ، منگنز ، پتاسیم ، فسفر ، سدیم ، روی ، ویتامین های گروه ب ، ب ۱ ، ب۲ ، ب۳ ، ب۵ ، ب۶ ، ب۱۲ ، ویتامین آ ، پروتئین ، کربوهیدرات و مقداری چربی را دارا می‌باشد.

قیمت انواع ارده کنجد اعلا

آشنایی مختصر با ارده کنجد

آشنایی مختصر با ارده کنجد ارده کنجد خواص درمانی بسیاری دارد که از جمله ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

ارده برای سلامت استخوان ها و دندان ها بسیار مفید است، سبب تقویت حافظه به خصوص در کودکان میشود ، از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می‌کند ، کلسترول خون را پایین می‌آورد ، سبب رفع یبوست میشود و خاصیت‌ ملین دارد ، چربی خون را کاهش میدهد.

قوای جنسی را افزایش میدهد ، موارد ابتلا به بیماری‌ رحم را کاهش میدهد ، قاعده آور است ، اگر پیش از وعده غذایی آنرا میل کنید سبب کاهش وزن و اگر بعد از وعده غذایی و همراه با شیره آنرا میل کنید بسیار چاق کننده و مقوی است که ضعف بدن را از بین میبرد و خستگی را رفع می‌کند.

از بیماریهای قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند ، از ابتلا به آلزایمر پیشگیری می‌کند ، باعث نرم شدن دمل و جوش های چرکی میشود ، کمخونی را رفع میکند ، آرم بخش است ، عضله ساز است ، برای درمان بیماریهای مفصلی همچون آرتروز و روماتیسم استفاده میشود و اثر بخشی بالایی دارد.

برای تهیه ارده ، دانه های کنجد خیس شده را پوست میکنند و پوست های قهوه ای آنرا جدا می‌کنند و آن دانه ها را آسیاب میکنند و خمیر حاصل از آن را ارده کنجد میگویند و با پرس سرد دانه های کنجد روغن آنرا میگیرند و یه آن اضافه میکنند.

ارده طبع گرمی دارد و برای استفاده سرد مزاجان بسیار مفید است و گرم مزاجان هم باید آنرا با مصلحش استفاده کنند تا موجب بالا رفتن گرمی بدنشان نشود.

مراکز خرید ارده کنجد اعلا

مراکز خرید ارده کنجد اعلا برای خرید ارده کنجد اعلا با برندهای معتبر سولار ، رازقی ، گل بهان ، زنبور طلایی ، بالشن ، شیرین شهد ، قلمرو میتوانید بدون واسطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و به صورت آنلاین این محصول را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

در صورت خرید و استفاده اگر پیاده روی منظم ندارید در مصرف آن زیاده‌روی نکنید که باعث افزایش وزن شما میگردد ، باعث گرفتگی عروق و رگها میگردد ،برای افراد مبتلا به دیابت مضر است و گرم مزاجان بهتر است آنرا با ترشیجات ، سرکه ، آبلیموی ترش و یا شیرین استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما