پخش کننده شیره خرمای کبکاب

شیره خرمای کبکاب یکی از بهترین انواع شیره خرما به شمار می رود. شیره خرما خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد و یک ماده غذایی انرژی زا است و به همین دلیل افراد زیاری تمایل به مصرف آن دارند. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش شیره خرما کبکاب، شیره تازه را از تولید کنندگان خریداری و با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند تا از خواص محصولی با کیفیت بهره مند شوند.

پخش کننده شیره خرمای کبکاب

خصوصیات مهم شیره خرمای کبکاب خالص

خصوصیات مهم شیره خرمای کبکاب خالص شیره خرمای خالص کبکاب هر ساله پس از جمع آوری محصول از دشستان های جنوب کشور تهیه می شود. شیره خرما به دو روش صنعتی و سنتی تولید می شود که این دو نوع شیره از نظر خواص هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در شیوه تولید انسانی و دستگاه های اتوماتیک متفاوت هستند. در این قسمت خصوصیات مهم شیره خرمای کبکاب خالص را بیان می کنیم :

  • شیره خرما خالص از جوشیدن دانه های خرما در آب تولید می شود و هیچ ماده افزودنی ندارد. به همین دلیل شیره خرما طعم و مزه خرما را می دهد.
  • هیچ ماده شیرین کننده ای به شیره خرمای خالص اضافه نمی شود و شیرینی شیره، بخاطر شیرینی خود خرما است.
  • شیره خرما خالص هیچ‌ گونه ته نشینی در ته ظرف و یا مواد معلق ندارد.
  • غلظت شیره خرما با کیفیت همانند غلظت عسل است. شل یا سفت بودن شیره موجب خراب شدن زود هنگام آن و یا سفت شدن بیشتر محصول می شود.
  • شیره خرمای کبکاب خالص به دلیل تیره بودن رنگ دانه های خرما، تیره رنگ است.
  • شیره خرما خالص سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی است. مصرف شیره خرما نیاز بدن به این مواد را تامین می کند و درمان برخی بیماری ها است.
  • شیره خرما خالص طبع گرمی دارد و مناسب افراد سرد مزاج است و افرادی که مزاج گرم دارند باید در مصرف آن دقت کنند که دچار جوش، حساسیت و چاقی نشوند.

قیمت انواع شیره خرمای کبکاب

قیمت انواع شیره خرمای کبکاب قیمت شیره خرما به مواردی مانند تولید سالانه، میزان صادرات، حجم عرضه در بازار مصرف داخلی و استقبال مصرف کنندگان بستگی دارد. اما اگر قصد خرید شیره خرمای کبکاب را دارید، در این مرکز می توانید قیمت انواع شیره را به صورت آنلاین بررسی کنید.

ما برای جلب رضایت مصرف کنندگان واسطه را از مراحل خرید و فروش حذف کردیم، محصولات را به صورت مستقیم از تولید کنندگان تهیه و با کمترین سود به دست مصرف کنندگان می رسانیم. خرید از این مرکز برای رفاه مشتریان به صورت غیر حضوری است و سفارشات شما از طریق تماس تلفنی، صفحات مجازی و سایت مجموعه ثبت می شود و محصولی با کیفیت به آدرس شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما