تولید کننده ارده کنجد اعلا

تولید کننده ارده اعلا این محصول را با کیفیتی فوق العاده و مرغوب در اختیار شما مشتری محترم قرار می دهد و با استفاده از بهترین کنجدها و با به کارگیری از پیشرفته ترین تجهیزات و مطابق با استانداردهای جهانی و دانش روز ارده کنجد را تولید و در بسته بندی های جذاب و شیک روانه ی بازار فروش می کند.

عرضه کننده این محصول با فروش مستقیم و بدون واسطه تمامی تلاش خود را برای کاهش قیمت این محصول بکار می گیرد و سعی می کند تا سود دریافتی خود را از فروش محصوات کم کند.

تولید کننده ارده کنجد اعلا

مختصری درباره فرآیند تولید ارده کنجد

مختصری درباره فرآیند تولید ارده کنجد کنجد با دارا بودن انواع پروتئین ها، ویتامین ها و موادمغذی غذایی سالم و مقوی محسوب می‌شود و سبب رشد کودکان و فعال شدن مغز آن ها می شود. این ارده به دلیل طبع گرمی که دارد برای افراد سرد مزاج توصیه می‌شود که از آن استفاده کنند.

فرآیند تولید ارده کنجد به این صورت است که کنجدها را در ابتدا پوست گیری می کنند و سپس آن ها را هفت الی هشت ساعت در آب می خیسانند تا آب به داخل دانه های کنجد نفوذ کند و در مرحله بعدی دانه ها را با حرارت تقریباً 300 درجه ی سانتی گراد سرخ می کنند که سرخ یا بر شته کردن کنجد موجب می شود تا خاصیت آنتی اکسیدانی آن بالا برود و طعم ارده بی نظیر شود و در مرحله ی آخر کنجد های سرخ شده آسیاب می شوند و این عمل سبب می شود تا خمیری روغنی با رنگ قهوه‌ای بدست آید که به این خمیر ارده می گویند.

ارده کنجد به خاطر مرغوب و خوشمزه بودن، خاصیت فراوان آن برای سلامتی بدن و مقرون بصرفه بودن قیمت، با سفارش بالایی از اقسا نقاط کشور روبرو است.

عرضه بدون واسطه ارده کنجد اعلا

عرضه بدون واسطه ارده کنجد اعلا عرضه ارده کنجد اعلا در فروشگاه های ما به صورت مستقیم و بدور از دخالت دلالان وسود جویان انجام می شود و همین امر سبب شده تا خریداران این محصول هزینه کمتری در ازای خرید محصول بپردازند. کنجد با طعم شیرین و برخورداری از مواد لازم برای بدن و طبع گرمی که دارد، یک خوراکی انرژی زا برای بدن به حساب می آید. یکی دیگر از دلایلی که موجب ارزشمندی کنجد و استقبال از آن در تولید ارده شده، ارزش غذایی بالای آن می باشد.

کنجدحاوی پروتئین، پتاسیم، کلسیم، آهن و فسفر است. به دلیل همین خواص بی شمار تقاضا برای دریافت ارده کنجد بسیار بالا است . در صورت درخواست این ارده اعلا می توانید از طریق همین سایت سفارش خود را ثبت کرده ودر اسرع وقت آن را تحويل بگيريد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما