فروش مستقیم شیره توت مرغوب با قیمت استثنایی

شیره توت، یکی از محصولات مغذی بدست آمده از میوه توت است که دارای خواص و فوائد فراوانی برای بدن بوده و به همین دلیل بسیار پرطرفدار و محبوب مردم می باشد. فروش شیره توت مرغوب و سایر محصولات مشابه آن همچون: شیره خرما، شیره انگور، شیره سیب، سه شیره، چهار شیره و پنج شیره مستقیما و بدون واسطه در مراکز خرید و اکثر فروشگاه های موجود در سطح شهر در در بسته بندی های مختلف با برندهای متفاوتی همچون: رازقی، بالشن، سولار، زنبور طلایی و گل بهان با قیمتی باورنکردنی و استثنایی صورت می گیرد.

فروش مستقیم شیره توت مرغوب با قیمت استثنایی

مهمترین پارامتر در انتخاب شیره توت

مهمترین پارامتر در انتخاب شیره توت انتخاب شیره توت باکیفیت و اعلا، بر سلامتی بدن بسیار تاثیر گذار است، چراکه خالص و ارگانیک بودن این محصول، از خواص دارویی_درمانی فوق العاده ای برخوردار می باشد. شیره توت مرغوب، در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد و اطبای طب سنتی از انواع شیره توت، در درمان بیماری های مختلفی استفاده می کنند. بهترین زمان مصرف شیره توت، صبح ها، مخصوصا به صورت ناشتا می باشد. این محصول انواع مختلفی دارد و انتخاب بهترین این محصول، کمک شایانی در راستای سلامتی بدن انسان می کند.

مهمترین و کلیدی ترین پارامتر در انتخاب شیره توت، توجه به میزان غلظت آن می باشد، هرقدر شیره توت غلیظ تر باشد، میزان کیفیت آن بالاتر است. ناگفته نماند که شیره توت غلیظ، به دلیل اینکه به مدت طولانی در معرض حرارت قرار گرفته است، رنگ تیره تری دارد، از این رو رنگ شیره توت، دومین فاکتور تشخیص بهترین این محصول است. میزان رطوبت شیره توت نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، این بدان معناست که، مرغوب ترین شیره توت، باید از رطوبت پایینی برخوردار باشد، چراکه هرقدر رطوبت شیره کمتر باشد، دوام آن بالاتر است و به مدت طولانی تری می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

با در نظر گرفتن پارامترهای ذکر شده، فروشنده شیره توت اعلا، این محصول را با کیفیتی تعریف شده و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، تا بتواند جلب رضایت آن ها را فراهم آورده و از این طریق، فروش محصولات خود را بیشتر کند.

چگونه انواع شیره توت را صادر کنیم؟

چگونه انواع شیره توت را صادر کنیم؟ شیره توت، عصاره میوه توت است که بر اثر حرارت بالا به درجه غلظت مناسبی رسیده و دارای خواص و فوائد فراوانی برای بدن می باشد. این محصول، طبعی گرم و خشک دارد که به اشکال مختلف فله ای و شیشه ای در مراکز خرید موجود در سطح شهر به فروش می رسد. امروزه شاهد فروش شیره توت و سایر شیره ها، به صور مختلف کیلویی، ظرفی و یا بسته بندی در سایر کشورها نیز هستیم. صادرات این محصول، اغلب بدون واسطه و توسط کارگاه ها و کارخانجات تولید کننده آن صورت می گیرد.

صادرات شیره توت، با درجه کیفی بالا به اشکال مختلف فله ای و بسته بندی صورت می گیرد. بسته بندی های این محصول، همگی دارای نشان استاندارد، تاییدیه مهر سلامت، تاریخ تولید و انقضا بوده و کاملا بهداشتی می باشند. شایان ذکر است که، شیوه بسته بندی انواع محصولات و فرآورده های غذایی به منظور صادرات، یکی از مهمترین مراحل صادراتی محسوب شده و نقش اعظمی در جلب نظر مشتری و بالا بردن میزان فروش محصول در بازار های بین المللی بازی می کند.

عراق، یکی از مشتریان پر و پاقرص انواع شیره ها مانند: شیره خرما، شیره توت و چهار شیره است. صادرات شیره توت به دیگر کشورها، توسط نمایندگی های متعدد فروش صورت می گیرد. این نمایندگی ها، با عرضه محصولات خود به کشورهای همسایه، باعث به جریان انداختن ارز در داخل کشور می شوند. ناگفته نماند که شیره توت تولیدی ایران، به دلیل داشتن کیفیت تضمینی و قیمت مناسب از طرفداران زیادی در بازارهای خارجی برخوردار است.

عامل مهم در کیفیت شیره توت مرغوب

عامل مهم در کیفیت شیره توت مرغوب

شیره توت، یکی از محصولاتی است که امروزه به صورت سنتی و صنعتی تهیه می شود. از آنجاییکه شیره توت خانگی، پاسخگوی حجم انبوه نیاز مردم نیست، لذا بسیاری از کارخانجات موجود در شهرهای مختلف، اقدام به تولید آن به روش صنعتی نموده اند. عرضه این محصول، در بسته بندی های مناسب بهداشتی، باعث رضایت مشتری و در نتیجه بالارفتن فروش آن می شود. شیره توت سیاه و توت سفید از انواع گوناگون این محصول است که از لحاظ میزان کیفیت و مرغوبیت نیز، انواع مختلفی دارند. هرقدر میوه توت بکار برده شده در تهیه این محصول، درشت تر و باکیفیت تر باشد، شیره مرغوب تر است.

ناگفته نماند که توت سفید، برای تهیه این محصول، مناسب تر است چراکه در مقایسه با توت سیاه، آبدارتر، شیرین تر و خوش طعم تر می باشد. شیره توت مرغوب، کاملا زلال و شفاف بوده و دارای بوی طبیعی حاصل از فرآوری است. لازم به تذکر است که گرچه تهیه این محصول به صورت فله ای، برای مشتری مقرون به صرفه تر است، اما تهیه بسته بندی شیره توت در انواع مختلف، بهداشتی تر می باشد.

مرکز خرید شیره توت مرغوب با کمترین قیمت

مرکز خرید شیره توت مرغوب با کمترین قیمت

در حال حاضر خرید انواع شیره توت از جمله شیره توت عسلی، به قیمت ارزان و به صورت عمده و خرده از عطاری ها، خشکبار فروشی ها و برخی از فروشگاه های زنجیره ای صورت می گیرد. مهمترین مراکز فروش انواع شیره خوراکی طبیعی مانند شیره توت، شیره خرما، شیره انجیر، ارده، سه شیره و چهار شیره، نمایندگی های فروش و پخش و توزیع این محصولات هستند که توانسته اند در طی سال های اخیر، با ارائه محصولی مرغوب و باکیفیت، رضایت خاطر مشتریان و شهروندان عزیز را تا حد امکان به دست بیاورند.

امروزه تقریبا تمامی شهرها از جمله: بوشهر، تبریز، ارومیه، اصفهان، اردبیل در زمینه فروش این محصولات فعالیت دارند و تمامی افراد می توانند با مراجعه به این مراکز، محصول مورد نظر خود را با نازل ترین قیمت تهیه و خریداری کنند. لازم به یادآوری است که، با روی کار آمدن تجارت الکترونیکی، بسیاری از سایت های اینترنتی نیز به بزرگترین بازار فروش محصولات غذایی تبدیل شده اند و خریدار می تواند بدون مراجعه به فروشگاه های خیابانی، به سهولت با ورود به این سایت ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش، خرید خود را تکمیل کند.

ناگفته نماند که چنانچه مشتری مایل به تهیه ی شیره توت طبیعی و ارگانیک به صورت عمده باشد، باید به مراکز تولید و پخش مستقیم این محصول مراجعه کند تا بتواند محصولی مناسب تهیه کرده و از طرفی از فروش آن، سود خوبی را بدست بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما