صادرات شیره انگور اصل به کشورهای آسیایی

شیره انگور از انواع میوه انگور گرفته شده و طعم بسیار شیرین و لذیذی دارد. طبع این چاشنی تر و گرم است به همین دلیل در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. شیره انگور سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به همین دلیل از مبتلا شدن به بیماری های مزمن از جمله سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند. برای تهیه شیره انگور اصل می توانید به عطاری مراجعه فرمایید. شیره انگور سرشار از آهن بوده و برای افرادی که دچار کم‌خونی و آنمی هستند و همچنین مادران باردار مناسب می باشد.صادرات شیره انگور اصل به کشورهای آسیایی

توضیحاتی درباره انواع شیره انگور در ایران

توضیحاتی درباره انواع شیره انگور در ایران در این مقاله می خواهیم شما را با شیره انگور با کیفیت ایرانی آشنا کنیم پس تا آخر این مبحث همراه ما باشید. شیره انگور که با نام دوشاب در بازار به فروش می رسد در ایران به دو روش سنتی و صنعتی تولید شده و به بازار عرضه می شود در روش سنتی بدون هیچ گونه دستگاهی شیره انگور را به صورت کاملا ارگانیک بدون افزودنی گرفته و در ظرف های شیشه ای به فروش می رسانند. شهر تاکستان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیره انگور در ایران می باشد. در روش صنعتی شیره انگور را توسط دستگاه های اتومات و مدرن تولید می کنند. شهر ملایر یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیره انگور می باشد و همه ساله مقدار زیادی از این محصول را به سراسر ایران صادر می کند. شیره انگور اصل ملایر یکی از پرفروش ترین نوع شیره انگور در بازار می باشد که به دلیل کیفیت بالا متقاضیان زیادی دارد. یکی دیگر از شهر های بزرگی که سالانه مقدار زیادی شیره انگور تولید می کند لرستان است. در این شهر شیره انگور به صورت سنتی و محلی در روستا ها تهیه می‌شود. شکرک زدن شیره انگور نشان دهنده وجود افزودنی در این شیره بوده به همین دلیل کیفیت لازم را برای صادرات نخواهد داشت. شیره انگور با کیفیت به رنگ سیاه می باشد. شیره انگور به صورت بسته بندی و فله ای در مراکز فروش معتبر و مربوطه به فروش می رسد. در بسیاری از شهرهای گیلان از شیره انگور در کنار غذا یا در وعده صبحانه استفاده می کنند زیرا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و انرژی بدن را تامین می‌کند. شیره انگور ایرانی مشکلات گوارشی را برطرف کرده و التهاب و زخم معده را درمان می کند. شیره انگور ایرانی به دلیل شرایط جوی و آب و هوا همچنین خاک حاصلخیز کیفیت بسیار بالایی دارد. شیره انگور سیاه و زرد فروش بالاتری نسبت به بقیه انگور ها دارد.

بهترین نوع بسته بندی شیره انگور برای فروش

بهترین نوع بسته بندی شیره انگور برای فروش بسته بندی شیره انگور صادراتی کاملاً متفاوت است. قبل از صادرات شیره انگور را در بسته بندی شکیل و با استحکام بالا بسته بندی کرده به طوری که به مدت طولانی ماندگاری داشته باشد و دچار کپک زدگی نشود. بهتر است بسته‌بندی این چاشنی به گونه‌ای باشد که هیچگونه هوا و رطوبتی به داخل ظرف نفوذ نکند. طبق تحقیقات انجام شده شیره انگور به روش صنعتی به دلیل بهداشتی بودن فروش بالاتری دارد. در روش سنتی و صنعتی باید به بهداشت این شیره توجه ویژه‌ای داشت. شیره انگور با کیفیت باید غلظت مناسبی داشته باشد. بسته‌ بندی این چاشنی باید به گونه ای باشد که نور خورشید به آن نفوذ نکند. شیره انگور صادراتی به دوصورت کیلویی و بسته بندی تک نفره تولید می شود. در بسیاری از کشور ها شیره انگور را در قنادی و در تهیه دمنوش مورد استفاده قرار می دهند و به همین دلیل شیره انگور را به صورت کیلویی در بشکه های پلاستیکی ضدعفونی شده ریخته و توسط کانتینر یخچال دار به کشور ها صادر می‌کنند. قبل از صادرات شیره انگور توسط کارشناسان از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد. بهترین نوع بسته بندی برای شیره انگور ظرف های شیشه ای و پلاستیکی در بسته می باشد که در سایزهای کوچک تا بزرگ در بازار موجود است و مشتریان می توانند طبق نیاز خود این محصول را خریداری کنند. قیمت شیره انگور بستگی به کیفیت و غلظت آن دارد. اگر شیره انگور در بسته بندی مناسب قرار نگیرد باعث فاسد شدن و تغییر در طعم و رنگ و همچنین غلظت شیره انگور به وجود می آید. از شیشه انگور تک نفره در بسیاری از رستوران ها استفاده می کنند. خوردن شیره انگور در کنار ماهی توصیه می‌شود زیرا ماهی طبع سردی دارد.

مراحل صادرات شیره انگور به سایر کشورها

مراحل صادرات شیره انگور به سایر کشورها در این مقاله می خواهیم در مورد رویه صادرات شیره انگور به سایر کشورها صحبت کنیم. امروزه با پیشرفت فناوری و اطلاعات بسیاری از کشور ها می‌توانند با وارد شدن به سایت های آنلاین و معتبر در ایران این محصول را خریداری کرده و هزینه آن را بپردازند. هزینه ترخیص بار بستگی به شرکت وارد کننده و صادر کننده دارد. شیره انگور ایرانی به دلیل کیفیت بالا متقاضیان زیادی در خارج از کشور دارد. صادرات شیره انگور یکی از پرسود ترین شغل ها در ایران می باشد. کشور آذربایجان و عمان به دلیل همسایه بودن با ایران و تبادل ارز سالانه مقدار زیادی شیره انگور با کیفیت از ایران خریداری می کنند. بهتر است بدانید قبل از خارج شدن این محصول از ایران مهر تایید و استاندارد بهداشت بر روی بشکه های حمل شیره انگور ثبت می شود. صادرات شیره انگور یکی از پرسود ترین شغل ها در ایران به شمار می‌آید. برای صادرات از شیره انگور صنعتی استفاده می کنند، زیرا توسط دستگاه ها مدرن و به صورت انبوه تولید می شود. علاوه بر صادرات شیره انگور به صورت اینترنتی روش دیگری به نام مستقیم وجود دارد که بسیاری از کشور ها از این روش استفاده می کنند. زیرا در این روش شیره انگور به قیمت پایین‌تری به فروش می رسد.

پخش مستقیم شیره انگور اصل در بازار

پخش مستقیم شیره انگور اصل در بازار در ایران کارخانه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستگاه های مدرن و امروزی شیره انگور را در بسته بندی های مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کند. پخش مستقیم شیره انگور اصل در بازار این محصول را با قیمتی مناسب به دست مشتریان می رساند. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیره انگور بوده و سالانه تعداد بسیار زیادی از این محصول را به کشور های دیگر صادر می‌کند. جالب است بدانید روسیه و ترکیه و کشور های عربی همه ساله مقدار زیادی شیره انگور اصل را از ایران خریداری کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. افرادی که قصد خرید عمده این محصول را با قیمت ارزان دارند می توانند به کارخانه‌های مربوطه مراجعه کرده و بدون واسطه خرید خود را با کیفیتی بالا انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما