فروش ویژه شیره خرما 100 گرمی با کیفیت عالی

همان طور که می دانید خرما را در دسته میوه جات طبقه بندی می کنند و میوه ای است که سرشار از مواد معدنی و انواع ویتامین است و برای افراد دیابتی جایگزین مناسبی به جای استفاده از قند و شکر است. این میوه آن قدر خاصیت دارد که حتی از شیره آن نیز به عنوان یک معجون یاد می کنند. شیره خرما همانند خود خرما سرشار از ویتامین است، از این رو فروش بالایی دارد. تولید کنندگان شیره خرما، انواع شیره خرما را تولید و به صورت بسته بندی و فله ای به بازار عرضه می کنند. شیره خرما 100 گرمی از پر فروش ترین نوع بسته بندی شیره خرما است.

فروش ویژه شیره خرما 100 گرمی با کیفیت عالی

هر آنچه که باید درباره شیره خرما بدانیم

هر آنچه که باید درباره شیره خرما بدانیم شیره خرما از بین چهار نوع شیره ( شیره توت، شیره انگور، شیره خرما، شیره انجیر ) از تنوع بیشتری برخوردار است چون خرمای فراوان تری برای تولید شیره خرما وجود دارد. شیره خرما خواص و فواید بی شماری دارد و برای رشد جسمی کودکان بسیار مناسب است. مصرف شیره خرما برای افرادی که کمبود آهن دارند بسیار توصیه شده است.

برای داشتن یک شیره خرمای با کیفیت و خالص باید به یک سری نکات و اصول توجه کرد. مخصوصا نوع خرمایی که قرار است از آن شیره تهیه کرد باید بسیار مرغوب و تازه باشد تا شیره خرمای حاصل شده از آن نیز با کیفیت و مرغوب باشد. شیره خرمای سنتی جهرم از بهترین انواع شیره است که طعم و مزه بی نظیری دارد.

مسلم است که شیره خرمای با کیفیت به عوامل زیادی از جمله نوع خرما، رنگ خرما، تازگی و کهنه نبودن خرما بستگی دارد. عنصر کلیدی و مهم در تهیه شیره خرما درصد غلظت آن است. شیره خرما نباید خیلی رقیق باشد چون پس از مدت کوتاهی کپک می زند. در مقابل نباید خیلی هم غلیظ باشد چراکه در دراز مدت خیلی غلیظ می شود و استفاده کردن از آن سخت می شود.

جالب است بدانید که از شیره خرما به عنوان یک ماده انرژی زای بسیار سالم و مفید یاد می کنند و چون آهن و فسفر بالایی دارد و همچنین طبعی گرم و تر دارد برای وعده صبحانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شیره ای که خریداری کردید بعد از مدتی روی آن شکرک زد بدانید که این محصول متاسفانه کیفیت پایینی دارد و در تهیه آن اصول و قواعد استانداردی رعایت نشده است.

شناخت عوامل موثر بر قیمت شیره خرما

شناخت عوامل موثر بر قیمت شیره خرما همان طور که می دانید عوامل متعددی در تعیین قیمت شیره خرما دخیل هستند و باعث می شوند قیمت محصولات در سطح بازار دچار نوسان شوند. مهم ترین پارامتر در تعیین قیمت شیره خرما کیفیت آن است، هرچه این محصول کیفیت بالاتری داشته باشد و مرغوب تر باشد، به تبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

کیفیت شیره خرما نیز بستگی به نوع خرمایی دارد که برای تهیه شیره خرما از آن استفاده شده است. شیره خرمایی که از خرمای سالم، تازه و مرغوب تهیه شده باشد، مسلم است که قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. اصل بودن شیره خرما نیز باعث افزایش قیمت آن می شود. در شیره های تقلبی چون از درصد خیلی کمی خرما استفاده می شود، قیمت ارزان تری دارد.

هزینه های حمل و نقل و دستمزدی که برای نیروی انسانی پرداخت می شود نیز در تعیین قیمت شیره خرما تاثیر گزار است. علاوه بر موارد گفته شده، واسطه گران همیشه بین تولید کنندگان و خریداران قرار دارند و باعث افزایش قیمت محصولات می شوند و این گونه باعث ضرر و زیان تولید کننده و مصرف کننده هستند و بدون اینکه که کاری انجام دهند سود خوبی از آن خود می کنند.

ناگفته نماند که نوع خرمای مد نظر برای تولید شیره خرما نیز در تعیین قیمت آن تاثیر دارد. یعنی هرچه قیمت خرما بالاتر باشد قیمت شیره آن نیز افزایش خواهد داشت. همچنین اشاره کنیم که قیمت شیره خرمای بسته بندی شده نسبت به نوع فله ای آن بالاتر خواهد بود، چون بسته بندی کردن شیره خرما برای تولید کننده هزینه بر است و تولید کننده را مجبور به افزایش قیمت این محصول می کند.

با مراحل صادرات شیره خرما آشنا شوید

با مراحل صادرات شیره خرما آشنا شوید شیره خرما محصولی است که در همه جهان مصرف می شود دلیل آن نیز خواص و فواید بی شمار آن است و نیز اینکه ارزش دارویی فوق العاده بالایی دارد. از آنجایی که طبع خرما گرم است برای افراد سرد مزاج حکم دارو را دارد. ایران جزء تولید کننده های برتر خرما در سراسر جهان است که علاوه بر تامین نیازهای داخلی جامعه سهم مهمی نیز در صادرات شیره خرما را به خود اختصاص داده است.

شیره خرما را به دو روش سنتی و صنعتی تولید می کنند، شیره ای که به روش صنعتی تولید شود برای صادرات مناسب تر است. تولید کنندگان شیره خرما سعی در تولید انبوه این محصول دارند تا بتوانند این محصول را به دیگر نقاط نیزصادر کنند. مراحل صادرات کالا به طور کامل باید انجام شود تا تولید کنندگان بتوانند باموفقیت محصول تولیدی خود را صادر کنند.

رعایت استانداردهای لازم، بهداشتی بودن محصول، داشتن کیفیت مطلوب، داشتن بسته بندی زیبا و بادوام، داشتن علامت استاندارد، داشتن برند شناخته شده و مهم تر از همه اصل و خالص بودن شیره خرما، باید انجام شود تا بتوان این محصول را به کشورهای دیگر صادر کرد.

شیره خرما مانند خود خرما انواع مختلف دارد و رنگ آن بستگی به نوع خرمای آن دارد. معمولا رنگ شیره خرما سیاه یا قهوه ای تیره می باشد و به رنگ زرد نیز یافت می شود. شیره خرما هم به روش سنتی و هم به روش صنعتی تولید می شود. شیره خرما سنتی طبیعی تر است چون در تهیه آن از هیچ گونه مواد شیمیایی و افزودنی خاصی استفاده نمی شود.

مراکز تولید شیره خرما 100 گرمی اعلا

مراکز تولید شیره خرما 100 گرمی اعلا تولید کننده های زیادی در زمینه تولید شیره خرمای با کیفیت فعالیت دارند و انواع مختلف شیره خرما را در بسته بندی های 900 گرمی، 1000 گرمی و همچنین فله ای تولید و به بازار عرضه می کنند. خریداران می توانند با مراجعه حضوری به تولیدی هایی که در سراسر کشور وجود دارند خرید خود را انجام دهند.

خرید اینترنتی نیز امکان خرید را برای خریداران راحت تر کرده است. شما می توانید در هر شهر و روستایی که هستید با مراجعه به سایت های معتبر این محصولات خرید خود را ثبت و سفارش دهید. خرید از خود تولید کننده ها و همچنین خرید اینترنتی نیز به نفع تولید کننده و هم مصرف کننده است چراکه دست واسطه ها در میان نیست و محصولات با قیمت مناسب به دست خریداران می رسد.

ما پیوسته در این سایت در تلاش هستیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و علاوه بر این قیمت مناسبی نیز داشته باشند. هدف ما جلب رضایت شما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما