مرکز فروش شیره انجیر تازه با قیمت مناسب

این مرکز از جمله مراکز فروش شیره انجیر تازه با قیمت مناسب می باشد، شیره انجیر از جمله شیره های گیاهی مقوی و پر مصرف می باشد، به فواید این شیره با ارزش، حتی در کتب طبی قدیمی نیز اشاره شده است. از این رو معتبر ترین فروشگاه های انواع شیره انجیر، اقدام به تهیه و توزیع شیره انجیر مرغوب و درجه یک، با قیمتی کاملا مناسب و مقرون به صرفه نموده است، به صورتی که قیمت هر کیلو شیره انجیر در این مرکز، پایین تر از سطح بازار می باشد.

مرکز فروش شیره انجیر تازه با قیمت مناسب

نکات طلایی در خرید شیره انجیرمرغوب

نکات طلایی در خرید شیره انجیرمرغوب شیره انجیر از جمله شیره های پرمصرف گیاهی است که برای بزرگسالان و همچنین کودکان توصیه می‌شود و بهتر است در وعده غذایی آن‌ ها گنجانده شود. اما شیره انجیر تقلبی نیز در بازار وجود دارد. این نوع شیره ها از آن کیفیت مطلوب و خواص زیاد برخوردار نیستند. با توجه به این مسئله، در ادامه به چند نکته طلایی در خرید شیره انجیر مرغوب پرداخته می شود.

یکی از نکات اساسی که باید در هنگام خرید شیره انجیر مرغوب به آن توجه کرد، خرید آن از مراکز معتبر و شناخته شده است، بدون شک مراکز معتبر از شیره انجیر با کیفیت و در عین حال بهداشتی در فروش خود استفاده می کنند، این موضوع باعث می شود شما خریدار گرامی با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید خود از انواع شیره انجیر کنید.

بسته بندی بهداشتی نیز از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد، ظروف شیشه ای بهترین نوع ظروف در بسته بندی شیره انجیر، از نظر سلامت محصول و نداشتن مواد مضر می باشد.

در هنگام خرید توجه کنید که شیره انجیر اصل و باکیفیت بعد از مدت زمان اندکی ثابت ماندن، ته نشینی دارد که ته نشین شدن مواد اولیه آن، نشان از کیفیت بالای آن و وجود درصد کمی از گوشت انجیر در آن، می باشد. این ویژگی شیره بیشتر در شیره انجیر مرغوب مشهود است که برای تشخیص این نوع شیره این نکته را مد نظر بگیرید.

شیره انجیر اصل به هیچ عنوان شکرک نمی زند. شیره های تقلبی که در تولید آن از شکر استفاده شده است، بعد از چند روز شروع به شکرک زدن می کند. که این نکته از نکات اساسی در خرید شیره انگور با کیفیت است.

رنگ شیره انجیر بر اساس نوع انجیری که در تولید آن استفاده شده است می تواند کمی متغیر باشد اما یک وجه مشترک بین تمام شیره های انجیر وجود دارد و آن هم رنگ قهوه ای تیره تمام شیره‌ های انجیر است.

نکات کلیدی در صادرات شیره انجیر از ایران

نکات کلیدی در صادرات شیره انجیر از ایران همان طور که می دانید کیفیت در هر محصولی، چه کالای صنعتی و چه محصولات کشاورزی و مواد غذایی، باید در حد استاندارد باشد تا این محصولات در زمره‌ی صادرات قرار گیرند، با توجه به این موضوع در ادامه به صادرات شیره انجیر و اطلاعاتی در این مورد داده می شود:

کشور ایران یکی از کشورهای تولید کننده نمونه در کشت و برداشت انواع انحیر با کیفیت می باشد، سالانه بیش از ۱۷۰۰۰ تن انجیر، چون انجیر سفید، سیاه و شبستر و … از کل باغات کشور برداشت می شود که به دلیل مرغوبیت بالای آن و هم چنین ماندگاری زیاد آن که نقش بسیار مهمی در انبار داری و ذخیره سازی و در نتیجه صادرات آن دارد، به کشورهای مختلف بخصوص کشورهای همسایه صادر می شود.

این انجیرهای ممتاز که مواد اولیه انواع شیره انجیر هستند نه تنها به صورت تازه بلکه در اکثر موارد به صورت فرآوری شده چون شیره انجیر، به نقاط مختلف جهان صادر می شود، این موضوع باعث می شود نه تنها سود حاصل از صادرات شیره انجیر در مقایسه با صادرات انجیر به صورت تازه افزایش یابد، بلکه به دلیل ماندگاری بالای فرآوری های آن، امکان زیان های احتمالی را نیز به صفر می رساند. از جمله کشورهایی که عمده شیره انجیر ایرانی به این کشورها صادر می‌شود، آذربایجان، ارمنستان، عراق و روسیه که به صورت هوایی و زمینی با اخذ مجوزهای رسمی انجام می شود

راهنمای انتخاب بهترین شیره انجیر

راهنمای انتخاب بهترین شیره انجیر شیره انجیر همیشه به عنوان مقوی و انرژی دهنده بدن شناخته شده است. شیره انجیر مرغوب مشهد، باعث افزایش تاثیر این محصول، برای بهبود بسیاری از بیماری ها می شود. با توجه به این موضوع، در ادامه به توصیه هایی برای انتخاب شیره انجیر مرغوب می پردازیم:

شیره انجیر در بازار می تواند به صورت ناخالص یا تقلبی به فروش برسد، اما یکی از راهکارهای تشخیص اصل بودن آن، رنگ شیره انجیر می باشد که بسته به انجیر به کار رفته، می تواند کمی روشن تر از قهوه ای تیره باشد، اما این تیرگی در شیره انجیر تازه مشهود است.

شیره انجیر فله ای، باید از غلظت متناسبی برخوردار باشد. نه زیاد رقیق و نه خیلی غلیظ باشد، در واقع رقیق بودن زیاد آن، نشانه ای از تقلبی بودن این محصول است. یک نکته بسیار مهم که باید در خرید شیره انجیر اصل به آن توجه کنید این است که شیره انجیر اصل بعد از مدت کوتاهی، مثلا پنج دقیقه ثابت ماندن ته نشین می شود؛ ولی در شیره انجیر تقلبی، ته نشینی صورت نمی گیرد.

همان طور که می دانید برای تولید شیره انجیر بی کیفیت و تقلبی از افزودنی های غیر مجاز و شکر استفاده می شود که پس از مدت کوتاهی در شیره ی تولید شده شکرک ایجاد می‌کند، پس باید شیره انجیر اصل شکرک در آن وجود نداشته باشد.

عرضه مستقیم شیره انجیر اصل با کیفیت عالی

عرضه مستقیم شیره انجیر اصل با کیفیت عالی عرضه مستقیم شیره انجیر اصل با کیفیت عالی توسط این مرکز فروش بی واسطه شیره انجیر با بهترین کیفیت انجام می گیرد، این مرکز یکی از مراکز فروش بی واسطه‌ با کیفیت ترین شیره انجیر خالص اصل در حجم های متفاوت چون 10کیلویی و 300گرمی می باشد که در بسته بندی بهداشتی چون بسته بندی سلفونی، بسته بندی شیشه ای و بسته بندی پلاستیکی فود گرید، عرضه می‌گردد. به دلیل مورد علاقه بودن این ماده مغذی، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین شیره انجیر مرغوب را با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریداران محترم، عرضه نماید. بازار خرید شیره انجیر هم به دلیل تقاضای بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی، رو به رونق است. این مرکز از تولید و عرضه کنندگان مرغوب ترین شیره انجیر اصل، در سراسر کشور است و سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن محصولات خود را به صورت اینترنتی، عرضه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما