صادرات شیره خرما کبکاب با کیفیت به ترکیه

شیره خرما کبکاب، محصولی خوش طعم و مقوی است، که دارای ارزش تغذیه ای بالا می باشد و مصرف آن به خصوص برای وعده صبحانه مناسب می باشد و انرژی لازم را برای شروع فعالیت های روزانه در اختیار بدن قرار می دهد. این محصول در کشور ما با مرغوبیت بالا تولید می شود و بخشی از آن نیز صادر می گردد، صادرات شیره خرما کبکاب به ترکیه با کیفیت عالی و بسته بندی مناسب و بهداشتی انجام می گیرد.

صادرات شیره خرما کبکاب با کیفیت به ترکیه

مهم ترین ویژگی شیره خرما درجه یک

مهم ترین ویژگی شیره خرما درجه یک شیره خرما درجه یک دارای ویژگی های است و مشتریان با شناخت بیشتر این ویژگی ها می توانند این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب انتخاب و خریداری نمایند و در واقع با انتخاب محصولات مرغوب، خریدی رضایت بخش داشته باشند.

  • شیره خرمای اصل دارای ظاهری شفاف و یک دست می باشد، که در ترکیب آن از هیچ گونه مواد افزودنی استفاده نشده است و در واقع این محصول تنها از خرما و آب تهیه می شود، که طی فرآیند های مختلفی به شیره خرما تبدیل می شود.
  • این محصول بدون تیرگی است و دارای طعم و عطری مانند خرما می باشد و بر این اساس محصولاتی که طعم و بوی ترشیدگی دارند و یا ظاهر آنها شفاف نباشد، کیفیت لازم را ندارند.
  • شیره خرمای باکیفیت و درجه یک دارای غلظتی مناسب و متوسط می باشد و در این صورت از ماندگاری بالایی برخوردار است، زیرا شیره خرمای رقیق در هوای آزاد خیلی زود کپک می زند و همچنین شیره خرمای خیلی غلیظ نیز مورد پسند مصرف کنندگان نیست.
  • محصولات مرغوب بدون شکرک می باشند و در واقع شکرک زدن شیره خرما نشانه نگهداری نامناسب این محصول می باشد و اینکه اگر شیره خرما برای مدت طولانی در یخچال نگهداری شود، ممکن است شکرک بزند، زیرا شیره خرمای مرغوب نیازی به یخچال ندارد و تنها کافیست در محیط خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شود.

بهترین نوع بسته بندی شیره خرما برای صادرات

بهترین نوع بسته بندی شیره خرما برای صادرات بهترین نوع بسته بندی شیره خرما برای صادرات در واقع بسته بندی مناسب و بهداشتی باشد، که به خوبی محصول را محافظت نماید و از ورد هر گونه آلودگی به درون شیره جلوگیری نماید و همچنین انواع بسته بندی در سایز های مختلفی تولید می شوند، تا متناسب با نیاز مصرف کنندگان متعدد باشند و تمامی مصرف کنندگان بتوانند این محصول را در وزن های دلخواره و مورد نیاز خریداری نمایند.

البته بسته بندی صادراتی این محصول علاوه بر بهداشتی بودن، اگر شکیل و زیبا باشد، بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد و فروش بیشتری خواهد داشت و بر این اساس تولید کنندگان شیره خرما برای افزایش صادرات این محصول بهتر است، با دقت بیشتری بسته بندی این محصول را انتخاب نمایند، زیرا بسته بندی نیز در افزایش فروش این محصول نقش دارد.

بر روی بسته بندی شیره خرما نیز باید اطلاعات مناسبی در مورد محصول، تاریخ تولید و انقضای محصول، نشان استاندارد و سیب سلامت نیز درج شده باشد، تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی اطلاعات کافی را در مورد محصولاتی که می خواهند، خریداری کنند، را به دست آورند.

شیره خرما در بسته بندی های بهداشتی 100 گرمی از جمله محصولات پرطرفدار است، که مورد پسند مصرف کنندگان بسیاری می باشد و این محصول با رعایت بهترین استاندارد ها تولید می شود و در بسته بندی های مناسب و شکیل به بازار این محصول عرضه می شود.

مطالب خواندنی درباره انواع شیره خرما

مطالب خواندنی درباره انواع شیره خرما انواع شیره خرما با توجه به نوع خرمایی که برای تولید آنها به کار برده می شود متفاوت هستند و طعم آنها مانند خرمایی است، که از آن تولید می شوند، به عنوان نمونه خرمای کبکاب از جمله انواع خرمای تولیدی کشور است و شیره تولید شده از این محصول دارای طعمی مانند خرمای کبکاب می باشد و همچنین ارزش و خواص این محصول را دارد.

انواع شیره خرما از نظر ظاهر نیز متفاوت هستند و ممکن است، رنگ آنها کمی روشن تر و یا تیره تر باشد و البته ظاهر و طعم خرما به عوامل دیگری مانند روش تهیه آنها نیز بستگی دارد، زیرا انواع شیره خرما به صورت محلی و یا صنعتی تولید می شوند و خرمای صنعتی به سبب حرارت دهی یکنواخت با دمای ثابت و تعیین شده، دارای رنگ روشن تری می باشد.

شیره خرما دارای انواع مختلفی می باشد، که هر چند تمامی محصولات از نظر ارزش تغذیه ای نیز تقریبا یکسان می باشند، اما انواع شیره خرما از انواع متنوع خرما تهیه می شوند و هر کدام طرفدارانی دارند و از نظر ظاهر نیز تا حدودی متفاوت می باشند و به طور کلی محصولاتی که با رعایت استاندارد های لازم تولید می شوند و دارای ظاهری شفاف و طعمی خوش و لذت بخش هستند، بیشتر مورد پسند مصرف کنندگان می باشند.

مراکز تولید شیره خرما کبکاب با قیمت استثنایی

مراکز تولید شیره خرما کبکاب با قیمت استثنایی مراکز تولید شیره خرما کبکاب، این محصول را با قیمت استثنایی به فروش می رساند و محصولات تازه و مرغوب را در حجم بالا و در بسته بندی مناسب در بین خریداران عمده توزیع می نمایند و بر این اساس مورد استقبال مشتریان بسیاری می باشند.

در واقع توزیع اینترنتی این محصول روشی بسیار مناسب برای عرضه محصولات تازه و باکیفیت می باشد و مشتریان عمده می توانند به راحتی و بدون نیاز مراجعه حضوری ، این محصول را با هزینه بسیار مناسب به صورت سفارشی تهیه نمایند.

شیره خرمای تولیدی کشورمان یک محصول صادراتی است، که با مصرف خرمای تازه و با استفاده از صنایع تبدیلی مناسب توسط نیروی متخصص تولید می شود و تمامی مراحل تولید آن با دقت بالا انجام می گیرد و با توجه به کیفیت عالی و قیمت ارزانی که دارد، مورد توجه مشتریان خاجی بسیاری می شود.

کشورهای واردکننده شیره خرمای مرغوب ایرانی شامل کشور های عراق، ترکیه، آلمان و غیره می باشند و این محصول را با توجه به قوانین وارداتی مختلفی که دارند، در بسته بندی های متفاوت و کیفیت مطلوب خریداری می کنند و البته شیره خرمای ایرانی به سبب مرغوبیت بالا و قیمت ارزان همواره مورد پسند مشتریان خارجی می باشد و در سال های اخیر توانسته است، بازار خوبی را در بازار کشور های مختلف به خود اختصاص دهد.

در حقیقت عرضه کنندگان معتبر بسیاری جهت دسترسی آسان خریداران به این محصول از فروشگاه های آنلاین برای عرضه آن استفاده می کنند و خریداران عمده می توانند از این طریق به بهترین عرضه کنندگان دسترسی داشته باشند و محصولات را به آسانی ثبت سفارش نمایند و آنها را در مدت زمان کوتاه دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما