فروش شیره خرما فله و بسته بندی

شیره خرما محصولی بوده که از خرما حاصل آمده و جزو یکی از شیره های پر مصرف در بین افراد مختلف می باشد. به طور کلی شیره ها یکی از مفیدترین مواد غذایی بوده که بسیار مقوی بوده و سرشار از خاصیت های بی نظیر برای سلامتی می باشند.

انواع شیره ها و از جمله شیره خرما، در تامین انرژی بدن بسیار موثر بوده و یکی از بهترین غذاها به شمار می رود. توزیع و فروش شیره خرما در اشکال مختلف همچون شیره خرما فله و بسته بندی در مراکز فروش این محصول صورت می گیرد.

فروش شیره خرما فله و بسته بندی

5 ویژگی مهم شیره خرما پیارم

5 ویژگی مهم شیره خرما پیارم شیره خرما پیارم یکی از انواع شیره های مرغوب بوده که تولید آن توسط برترین تولید کنندگان و با استفاده از مرغوب ترین نوع خرما صورت گرفته است. این محصول سرشار از مواد معدنی و مورد نیاز بدن همچون آهن و فسفر بوده و مصرف آن در وعده های روزانه سبب تامین بسیاری از مواد مورد نیاز بدن شده و به دلیل کالری بالایی که دارد، به تامین انرژی بدن نیز کمک بسزایی می کند.

شیره خرما پیارم را می توان یکی از بهترین انواع شیره خرما دانست که با توجه به طعم خاص خود و خواص منحصر به فردی که دارد، توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید.

شیره خرما پیارم از ویژگی های بارزی برخوردار بوده که ۵ ویژگی مهم این محصول عبارتند از:

  • شیره خرما پیارم با توجه به مواد و املاح معدنی سرشار خود، دارای طعم خاص و خوشمزه ای می باشد.
  • از غلظت مناسبی برخوردار است.
  • عاری از هرگونه فساد می باشد.
  • تولید آن با استفاده از خرمای درجه یک صورت گرفته است.
  • از بوی طبیعی برخوردار بوده و عاری از هرگونه بوی کپک و ترشیدگی می باشد.

قیمت انواع شیره خرما فله و بسته بندی

قیمت انواع شیره خرما فله و بسته بندی انواع شیره خرما در اشکال متنوع فله و بسته بندی در مراکز فروش مرتبط در این امر توزیع و به فروش می رسد. بر این اساس مشتری طبق نیاز و سلیقه خود می تواند نسبت به تهیه هریک از اشکال مورد نظر اقدام به خرید شیره خرما نماید. از جمله یکی از مراکز فعال در زمینه فروش انواع شیره خرما، این فروشگاه بوده که به توزیع و عرضه شیره خرما فله و بسته بندی در برندهای معتبر همچون رازقی، سولار و برخی دیگر از برندهای به نام، فعالیت دارد.

در رابطه با قیمت شیره خرما نیز، باید گفت که با توجه به نوسانات بازار و پارامترهای دیگر نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را به عنوان قیمت پایه این محصول برای آن در نظر گرفت. لذا قیمت انواع شیره خرما در اشکال فله و بسته بندی به صورت روز در بازار تعیین و مشخص می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما