توزیع مستقیم ارده کنجد عمده

ارده کنجد دارای خواص معجزه‌آسایی است که می‌تواند به سلامتی بدن کمک شایانی کند این محصول از دانه های کنجد گرفته شده و دارای طبعی گرم و خشک است به طوری که می تواند سردی را از بدن دور کند. توزیع مستقیم ارده کنجد عمده توسط تولیدکنندگان معتبر کشورمان در تناژهای بالا صورت گرفته و توانایی آنها برای توزیع مستقیم ‌این محصول به صورت عمده بسیار بالا می باشد. ارده عمده دارای قیمت بسیار مناسبتری نسبت به خرده فروشی آن است.

توزیع مستقیم ارده کنجد عمده

ویژگی های مهم ارده کنجد

ویژگی های مهم ارده کنجد ارده از زمان های گذشته به عنوان معجونی برای سلامتی شناخته می شد. امروزه اکثر مردم نیز از خواص این محصول بهره مند شده و آن را در سبد غذایی خودشان قرار داده اند. خواص بی نظیری مثل دفع سردی، رفع کم خونی، استحکام استخوان ها، و فرآورده ای مفید جهت دریافت انواع مواد معدنی و ویتامین های و همچنین کلسیم باعث استقبال بسیاری از خریداران شده است.

  • از جمله ویژگی های ارده کنجد می توان به طعم بسیار خوب آن اشاره کرد و همچنین عطر بسیار بالایی که دارد در واقع ارده ای از لحاظ کیفیت خوب لست که عطر و مزه آن در بین مردم مورد تایید باشد و دارای ماندگاری بالایی است.
  • ارده کنجد دارای رنگی سفید مایل به کرمی بوده که جزء ویژگی های مهم ارده کنجد است.
  • ماهیت و شکل ظاهری ارده کاملا رقیق است و نوع غلیظ آن دارای مواد افزودنی است که نباید آن را خریداری کرد.
  • در برخی شهر ها ارده را با طعم شیرین تری ارائه می شود که به دلیل اضافه کردن خرما یا شیره انگور است.

قیمت انواع ارده کنجد عمده

قیمت انواع ارده کنجد عمده قیمت انواع ارده کنجد در مجموعه ما بسیار مناسب بوده و ارائه این محصول به صورت عمده به متقاضیان باعث کاهش قیمت آن شده است. محصولات تولیدی ما با خاطر داشتن مواد کاملا ارگانیک و طبیعی و استفاده از کنجد های دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب بوده و با ارائه در بسته بندی های مناسب و استفاده از کنجد های مرغوب و تازه برای به دست آوردن محصولی با طعم به یاد ماندنی باعث استقبال از این تولیدات شده است.

شرکت تولیدی ما در راستای اهداف خود که همان رضایت خریداران و بالا بردن کیفیت محصول تولید شده است توانسته در بازار های مختلف داخلی و خارجی با عرضه مستقیم و با قیمت مناسب این محصولات، گامی در جهت رضایت خریداران داخلی و خارجی برداشته و این گونه محصولات را در بسیاری از کشورها عرضه کند. کیفیت، مشتری مداری و قیمت ارده کنجد به صورت مناسب جزء اهداف بلند مدت ما است. توان تولیدی شرکت ما بسیار بالا بوده و در زمینه صادرات این محصول به کشورهای خاورمیانه عربی و اروپایی ما پیشرو هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما