صادرات کلی ارده کنجد مرغوب

ارده کنجد یکی از میان وعده های بسیار خوشمزه است که در بین مردم محبوب بسیار بالایی دارد و از ارزش غذایی بسیار بالایی نیز برخوردار است .

مجموعه ما به عنوان مرکز فروش و صادرت انواع ارده کنجد تازه ، ارده مرغوب تولید شده از بهترین مواد را که دارای طعمی دلنشین است را در بسته های کاملا بهداشتی و شیک به صورت کلی و عمده به کشورهای خارجی خواهان این محصول بی نظیر ایرانی صادر می کند و در کار خود صاحب برند معروفیست.

صادرات کلی ارده کنجد مرغوب

درباره ویژگی های ارده کنجد تازه

درباره ویژگی های ارده کنجد تازه ارده کنجد مایعی خوراکی است که برای صبحانه و میان وعده مصرف می شود و از خواص بسیاری برخوردار است و بسیار مقوی و مغذی است .

ارده کنجد در واقع همان کنجد است که پوست آن گرفته شده است و پس از بو دادن طی فرآیندی به صورت مایع در آمده است و از نظر ارزش غذایی ، همان خواص بی نظیر کنجد را دارا می باشد .

ارده کنجد خود به تنهایی مصرف نمی شود و بیشتر با انواع شیره ها نظیر شیره انگور یا شیره خرما مخلوط شده و به عنوان غذایی کامل با نان میل می شود .

ارده کنجد سرشار از پروتئین و چربی های سالم است که به تقویت بدن بسیار کمک می کند .

ارده کنجد دارای ویتامین های مفید از جمله ویتامین های گروه ب است که برای تقویت سیستم اعصاب و روان بسیار مفید است

ارده کنجد دارای مواد معدنی مهمی همچون مس ، آهن ، زینک و روی است که خاصیت خونسازی دارد و به درمان کم خونی کمک می کند و از خستگی ناشی از کمبود آهن جلوگیری می کند چرا که به تولید گلبولهای قرمز کمک می کند و آهن مورد نیاز بدن را تامین می کند هم چنین مس و روی موجود در ارده کنجد از سفیدی زود رس موها جلوگیری می کند و به رشد و تقویت موها کمک می کند .

ارده کنجد با خواص و ترکیبات خود به کاهش کلسترول و فشار خون نیز کمک می کند .

ارده کنجد منبع خوب ویتامین ای است که به سلامت و زیبایی پوست صورت بسیار کمک می کند و نقش مهمی در پیشگیری بیماریهای قلبی عروقی و سرطان دارد .

خرید مستقیم ارده کنجد مرغوب

خرید مستقیم ارده کنجد مرغوب ارده کنجد ماده غذایی بسیار مقوی است که انرژی بسیار بالایی دارد و به دلیل طعم و خواص خود پر طرفدار و پر مصرف است .

مجموعه ما به عنوان مرکز خرید و فروش ارده کنجد با برندهای معروفی چون رزاقی و سولار ، و برندهای زنبور طلایی ، بالشن ، گل بهان ، شیرین شهد و قلمرو به عرضه و فروش ارده کنجد مرغوب می پردازد و خریداران می توانند با خرید ارده کنجد به صورت مستقیم و عمده از مرکز ما از مزایای بسیاری نظیر قیمت پایینتر برخوردار شوند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما