صادر کننده ارده کنجد طبیعی اعلا

ارده اعلا از کنجد نرم پوست کنده و کوبیده شده تهیه میشود و روغن آن جدا نمی‌شود . ارده خواص بی نظیری برای بدن دارد و به علت طبیعی بودن و ارگانیک بودن آن میتوان برای پر انرژی بودن در طول روز ، روز خود را با خوردن ارده کنجد در وعده صبحانه آغاز کنید .

این ماده غذایی خوشمزه و مفید دارای ویتامین و مواد مغذی مانند ویتامین ا ، ویتامین ب۱ ، ویتامین ب۲، نیاسین ، ویتامین ب۵، ویتامین ب۶، اسید فولیک ، ویتامین ب۱۲، آهن ، کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، فسفر ، پتاسیم ، سدیم و روی می‌باشد .

صادر کننده ارده کنجد طبیعی اعلا

3 مورد از مزایای ارده کنجد طبیعی

3 مورد از مزایای ارده کنجد طبیعی ارده کنجد طبیعی ، طبع گرم و تر دارد و برای افراد سرد مزاج بسیار مفید است و بهترین وقت استفاده آن در زمستان است .

ارده کنجد فواید بسیاری برای سلامتی انسان دارد فوایدی همچون کاهش کلسترول و چربی خون ، به علت آنتی اکسیدان فراوانی که دارد از سرطان پیشگیری می‌کند، باعث رفع یبوست شده و روده را پاکسازی میکند و از این رو خاصیت ملین و مسهل دارد .

ارده کنجد را باید در جای خشک و خنک نگهداری کنید و به دور تابش مستقیم نور خورشید باشد تا چربی هایش اکسید نشود .

این ماده غذایی فواید بسیاری دارد اما نباید در استفاده از آن زیاده روی کنید و برای افراد دیابتی مضر است و استفاده زیاد از آن سبب گرفتگی رگها میشود ، و به دلیل کالری زیاد و چربی بالا اگر بعد از مصرف تحرک نداشته باشید وزنتان بالا خواهد رفت ، و برای افراد سرد مزاج بسیار مفید است اما نباید در این افراد نیز بیش از اندازه مصرف گردد چرا که در هضم اختلال ایجاد میکند. و آنرا باید با مصلحاتی همانند سرکه ، ترشیجات ، آب لیموی ترش و شیرین مصرف کرد.

پخش انواع ارده کنجد طبیعی اعلا

پخش انواع ارده کنجد طبیعی اعلا فروشگاه ما یکی از فروشگاه های عهده دار عرضه و پخش ارده کنجد را دارد و شما میتوانید برای اطلاع از قیمت این محصول و خرید به سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و این محصول را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

این ماده غذایی پر اهمیت سرشار از کلسیم است و برای تقویت و استحکام استخوان‌ها و دندان ها بسیار کمک کننده است.همچنین برای حافظه و یادگیری کودکان بسیار مفید است و باعث تقویت حافظه آنها می‌شود.قوای جنسی را تقویت میکند و قاعده آور است و برای بیماری های رحم بسیار مفید است ، اگر میخواهید وزن خود را کاهش دهید یکی دو قاشق قبل از غذا آنرا مصرف کنید اما اگر میخواهید وزن خود را افزایش دهید از ترکیب ارده شیره استفاده کنید و به دلیل کالری زیاد و چربی بالای این محصول حتما چاق خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما