عرضه کنندگان شیره خرما با کیفیت

در حال حاضر عرضه کنندگان شیره خرما با کیفیت سعی نموده اند در جهت جذب مشتری بیشتر و هم چنین جلب اعتماد و تشویق آنها به خرید مجدد این محصول آن را در بهترین سطح کیفیت و بسته بندی های بهداشتی و استاندارد روانه بازارهای مختلف کنند. اغلب این ارائه کنندگان شیره خرما خود را به صورت مستقیم و عمده عرضه می نمایند تا با تاثیرگذاری در کاهش نرخ آن نقش اساسی در جذب مشتری و در نهایت کسب درآمد و سود بیشتر برای خود داشته باشند.

عرضه کنندگان شیره خرما با کیفیت

شیره خرما زاهدی چه مشخصاتی دارد؟

شیره خرما زاهدی چه مشخصاتی دارد؟

شیره خرما تولید شده در ایران دارای انواع و اقسام مختلفی است که بنا بر رقم خرمای به کار رفته در آن از ویژگی و مشخصات متفاوتی برخوردار می باشد که یکی از محبوب ترین نمونه های این محصول شیره خرما زاهدی است که از ویژگی های ذیل به خوبی بهره مند است.

  1. رنگ بسیار روشن و نسبتاً قهوه ای
  2. طعم مطبوع و کم شیرینی
  3. غلظت متناسب و مطلوب
  4. بسته بندی در اوزان مختلف
  5. قیمت متناسب با سطح کیفیت
  6. عدم وجود ترشیدگی در مزه آن

شایان ذکر است که شیره این نوع خرما تمامی خواص درمانی و غذایی منحصر به ‌فرد خرما زاهدی را در خود پنهان نموده است که به دلیل افزایش سطح آگاهی از این خصیصه ها روز به روز بر میزان عرضه و تقاضای آن افزوده می شود.

همچنین با توجه به خواص زیادی که شیره خرما دارد می تواند به درمان انواع بیماری ها از جمله کم خونی، ناراحتی های گوارشی، یبوست، فشار خون و غیره کمک شایانی می کند.

تولید کننده شیره خرما با کیفیت

تولید کننده شیره خرما با کیفیت

در حال حاضر تولید کننده شیره خرما با آگاهی کامل از کیفیت و مرغوبیت شیره تولید شده، آن را در شرایطی در اختیار مشتریان خود در داخل و خارج از کشور قرار می دهد که توانسته است گوی رقابت را از سایر نمونه های مشابه داخلی و گاها خارجی برباید و آن را به شهرت و محبوبیت ویژه ای برساند.

همواره تولید شیره خرما توسط تولید کنندگان اصلی خرما انجام می شود تا علاوه بر تامین نیاز بازار های مختلف از فساد محصول خود و نیز از هدر رفت منابع طبیعی کشور جلوگیری به عمل آورد که به طور یقین منافع مالی و اعتباری بسیاری را به همراه داشته و به چرخه تولید آن مداومت می بخشد.

شایان ذکر است که این تولید کننده روش های گوناگونی را برای تولید این نوع شیره مورد استفاده قرار می دهد که نوع سنتی آن از سختی بیشتر و در عین حال کمترین میزان هزینه برخوردار است در حالی که نوع صنعتی با استفاده از منابع مالی بیشتر و نیز تولید بهداشتی تر از بیشترین میزان متقاضی و مصرف کننده برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما