فروش عمده شیره خرما با کیفیت

شیره خرما حاصل جوشاندن خرما و آب با روش های خاص می باشد، در این روش خرما را در دیگ های بزرگی می ریزند و به اندازه وزن آن آب اصافه می کنند، این مخلوط را حرارت می دهند تا شیره در آب حل شود، زمانی که شیره غلیظ شد مخلوط بدست آمده را از صافی می گذرانند و در ظرف های پلاستیکی یا حلب های فلزی می ریزند.

شیره خرما، خاصیت های فراوانی دارد. شیره خرما با کیفیت دارای فواید فراوانی می باشد.

خرما بیشتر در مناطق گرمسیر تولید می شود ولی شیره گیری آن در شهرهای مختلف ایران نیز انجام می شود، به طوری که می توان گفت بزرگترین مرکز تولید شیره خرمای خاورمیانه در شهر تبریز مستقر است.

در ادامه مطلب به جزئیات بیشتری درمورد شیره خرما و خواص و فواید آن اشاره خواهیم نمود:

فروش عمده شیره خرما با کیفیت

5 ویژگی مهم شیره خرما استعمران

5 ویژگی مهم شیره خرما استعمران

شیره خرما استعمران یکی از بهترین نوع از شیره خرما می باشد، خرمای استعمران یکی از شیرین ترین و بهترین خرماهای تولیدی کشور ما می باشد و کشور ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان شیره خرمای طبیعی در جهان به شمار می اید.

با توجه به اینکه خرمای استعمران بیشترین میزان تولید را در کشور دارد بنابراین تولید فرآورده های آن همانند شیره خرما هم نسبت به سایر خرماها بیشتر است و به دلیل کیفیت بالا و طعم عالی، یکی از بهترین محصولات صادراتی کشور به شمار می آید.

قیمت انواع شیره خرما با کیفیت

قیمت انواع شیره خرما با کیفیت

شیره خرما به عنوان ماده غذایی پرفایده و پرخاصیت شناخته شده است که صادرات آن به صورت گسترده به کشورهای همسایه انجام می شود.

شیره خرمای اصل و با کیفیت را می توان از بازارهای عمده فروشی و مراکز فروش اینترنتی تهیه کرد.

در این مراکز قیمت ها به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد و مصرف کنندگان می توانند این محصول را با قیمتی مناسب و البته کیفیتی مطلوب خریداری نمایند.

بد نیست بدانید که شیره خرما براساس خرمایی که شیره از آن تولید شده انواع مختلفی دارد، این شیره ها در بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می شوند.

از انواع شیره خرما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیره خرما سنتی

شیره خرما صنعتی

قیمت شیره خرما به نوع خرما و کیفیت آن بستگی داردکه به همان نسبت که کیفیت آن بالاتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

شناخت شیره خرمای با کیفیت از شیره نامطلوب و بی کیفیت مهارت خاصی می خواهد.

شما عزیزان می توانید قیمت عمده انواع شیره خرما را از سایت های معتبر ما دریافت کنید و محصول مورد نظر خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما