فروش مستقیم ارده کنجد مرغوب

ارده مرغوب یکی از فراورده های کنجدی است که از خواص زیادی برخوردار می باشد. ارده به دلیل طبع گرمی که دارد بیشتر در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه به شرایط، متاسفانه اکثر مردم به کیفیت ارده جادویی نمی کنند و به سراغ ارده ای میرند که قیمت کمتری داشته باشد ایران از بهترین نوع کنجد برای تهیه ارده و دیگر فرآورده آن برخوردار می باشد با تفت دادن و برشته کردن کنجد از طعم و بوی مرغوب میتوان بهره مند شد.

فروش مستقیم ارده کنجد مرغوب

از خصوصیات ارده کنجد چه می دانید؟

از خصوصیات ارده کنجد چه می دانید؟ کنجد جزو مهم ترین مواد اصلی تشكيل دهنده ارده است به همین دلیل از موثر ترین عوامل در تهیه ارده است. یکی از مهمترین راه ها برای تشخیص ارده اصل، عطر و بوی آن می باشد. ارده ای اصل ارده اي است که دارای عطر بی نظیر کنجد باشد. یکی دیگر از مهم ترین عوامل در تشخیص ارده اصل از تقلبی رنگ ارده است .

  • خصوصیات حلوا ارده:حلوا ارده باید نرم باشد، الیاف نخ مانند موجود در آن باید بسیار نازک باشد،ته گلو را نباید سوزاند، طعم تندی نداشته باشد، رنگ حلوا باید کرم روشن باشد .حلوا ارده یک خوراکی سالم و خوشمزه و سرشار از ویتامین های مفید برای بدن می باشد اما مصرف بیش از حد آن به دلیل بالا بودن میزان شکر در آن به بیماری دیابتی توصیه نمی شود.

باورهای غلط رایج در بین مردم این است که ارده ماده‌ای فاسدنشدنی است. اما این فکر ها اشتباه است ،ارده کنجد یک محصول مقوی با ماندگاری بالا و مقاوم در برابر شرایط محیطی است اما در ی مدت مشخصی بین ۸تا۱۰ماه فاسد شده و دیگر قابل استفاده‌نمی باشدمهم ترین چیز که درخرید ارده باید توجه کرد :رایحه ارده ،کنجد مرغوب،رنگ ارده ،طعم ارده.

  • با‌کمک رنگ می توانید بفهمید که ارده تازه است یا کهنه یعنی هرچه رنگ آن روشن تر باشد ارده تازه تر و با کیفیت تر است همچنین اگر رنگ آن تیره باشد ارده تقلبی و يا کهنه است. ارده مرغوب دارای طعمی ناب است و نباید طعم تلخ یا غیرقابل تحملی داشته باشد چرا که نشان از بی کیفیت و تقلبی بودن آن دارد

پخش انواع ارده کنجد مرغوب

پخش انواع ارده کنجد مرغوب برند های رازقی و سولار، زنبور طلایی ، بالشن ، گل بهان، شیرین شهد قلمرو ازبهترین برند های تولید کننده ارده هستندبهترین مکان برای نگهداری ارده محیط خنک مثل یخچال است. ارده کنجد مرغوب یکی از خوراکی هایی است که می تواند از ان برای صبحانه استفاده کرد.

پخش ارده کنجد در ایران بیشتر است به این دلیل که در ایران‌کنجد های اعلا و با کیفیتی تولید می شود که ازهمین کنجدها برای درست کردن ارده استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما