قیمت انواع ارده کنجد طبیعی اعلا

یکی از انواع دانه های خوراکی کنجد می باشد که از آن محصولات و فراورده های مختلف تولید می شود. یکی از انواع محصولات به دست آمده از این دانه مغذی ارده می باشد که طی فرآیندی به دست می آید. ارده دارای خواص و فواید فراوانی است.

قیمت انواع ارده اعلا بستگی به نوع و کیفیت کنجد به کار رفته در تولید ارده، شرکت و برند تولیدی، نوع عرضه (بسته بندی و یا فله)، حمل و نقل دارد و با توجه به نوسانات بازار به قیمت های مختلف به فروش می رسد.

قیمت انواع ارده کنجد طبیعی اعلا

ویژگی های ارده کنجد طبیعی

ویژگی های ارده کنجد طبیعی همان طور که گفته شد ارده یکی از محصولاتی است که از کنجد به دست می آید و دارای خواص و ارزش غذایی بالایی است. این ماده غذایی دارای ویژگی هایی می باشد که در این مطلب به آن می پردازیم.

  1. از جمله ویژگی های ارده کنجد اعلا طبیعی داشتن خواص درمانی آن می باشد. طبع ارده گرم می باشد و ماده غذایی مناسب برای افراد سرد مزاج می باشد. همچنین به دلیل وجود عناصر و مواد آلی در آن سبب می شود تا مناسب برای بانوان باشد چرا که با مصرف آن از خونریزی بیش از حد دوران پریودی جلوگیری می نماید.
  2. وجود چربی های قابل اشباع در ارده باعث شده تا این محصول را بتوان در رژیم افراد چاق قرار داد چرا که به این افراد می توانند چربی و انرژی لازم بدن خود را با خوردن ارده تامین نموده و از افزایش کلسترول خون و افزایش وزن نیز جلوگیری نمایند.
  3. از دیگر ویژگی های ارده کنجد طبیعی می توان به یک عنوان یک غذای کامل از آن یاد نمود چرا این ماده غذایی سرشار از املاح, مواد معدنی و ویتامین ها می باشد و مصرف آن برای تمام سنین مناسب است.

فروشگاه عرضه ارده کنجد طبیعی اعلا

فروشگاه عرضه ارده کنجد طبیعی اعلا فروشگاه عرضه ارده کنجد طبیعی اعلا برای جلب رضایت و جذب بیشتر مشتری و همچنین سلامتی مصرف کنندگان بهترین و با کیفیت ترین محصول را به بازار عرضه می نماید. همچنین برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است

در این فروشگاه مجازی انواع ارده عرضه شده و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است. این اقدام سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه فروش حذف شده و محصول مستقیماً در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار گیرد.

مشتریان و خریداران نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت و سالم بودن ارده کنجد آن را به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار و به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه سفارش و خریداری می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما