قیمت عمده شیره خرمای کبکاب خالص

شیره خرما نام یکی از فرآورده هایی است که از میوه خرما حاصل می شود و به همین دلیل طعم و خواصی مشابه آن دارد و برای سلامتی بسیار مفید می باشد، به ویژه شیره ای که از خرمای کبکاب حاصل می شود.

قیمت خرید و فروش عمده شیره خرمای کبکاب خالص و درجه یک، به فاکتور هایی مانند نوع بسته بندی محصول و حجم خرید آن بستگی دارد و این محصول در مراکز اصلی پخش آن ارزان تر از بازار است.

قیمت عمده شیره خرمای کبکاب خالص

ویژگی های مهم شیره خرمای کبکاب خالص

ویژگی های مهم شیره خرمای کبکاب خالص شیره خرما یکی از خوراکی های شیرینی است، که نه تنها مصرف آن هیچ نوع عارضه و خطری برای بیماران دیابتی و افراد مسن ندارد، بلکه دارای خواص و فواید بی نظیری هم می باشد، در ادامه این مطلب به برخی از ویژگی های شیره خرمای کبکاب خالص اشاره می کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

  • این محصول منبع غنی از اسید فولیک و آهن است، که موجب تولید خون در بدن شده، در نتیجه موجب انتقال بهتر اکسیژن به تمام بافت های بدن انسان می شود و بیماری کم خونی فقر آهن را که موجب بی حالی، کسالت و ضعف بنیه انسان است را درمان می نماید.
  • شیره خرمای کبکاب با دارا بودن مقدار زیادی ویتامین آ در داخل خود، موجب تقویت بینایی شده و از بروز بیماری های چشمی مانند شب کوری، آب مروارید و آب سیاه پیشگیری می کند.
  • این محصول مانند یک ملین طبیعی عمل کرده و موجب نرم شدن سطح داخلی روده انسان می شود، در نتیجه به دفع بهتر و راحت تر کمک کرده و بیماری یبوست یا کم کاری کبد را به مرور درمان می نماید.
  • این محصول به دلیل طبع گرم و تری که دارد، موجب رفع سردی بدن شده و بنیه جسمانی و قوای جنسی را افزایش می دهد.

پخش شیره خرمای کبکاب به صورت مستقیم

پخش شیره خرمای کبکاب به صورت مستقیم شرکت های فعال در زمینه پخش شیره خرمای خالص و درجه یک کبکاب، این محصول را در حجم وسیعی از کارخانه های تولید کننده خریداری نموده و سپس آن را به صورت فله ای یا بسته بندی شده در بازار عرضه کرده و به فروش می رسانند.

این شرکت ها به دلیل عرضه کردن محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه، آن را با در نظر گرفتن حداقل ارزش افزوده و سود ممکن و نرخ بسیار مقرون به صرفه و مناسبی به فروش می رسانند، که برای مصرف کننده ها صرفه اقتصادی زیادی دارد.

آن دسته از عزیزانی که قصد تهیه کردن این محصول را دارند، می توانند از روش های مختلفی برای انجام دادن این کار استفاده کنند، که ساده ترین و سریع ترین راهی که پیشنهاد می شود، استفاده از این وب سایت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما