مراکز توزیع شیره خرمای سنتی

شیره خرمای سنتی محصولی ارگانیک می باشد که توسط افراد متخصص و با رعایت بهترین استاندارد ها تولید می شود و بر این اساس طعم بسیار عالی دارد ‌و دارای ارزش تغذیه ای بالایی می باشد و به دلیل مزایایی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان می باشد. مراکز توزیع شیره خرمای سنتی این محصول را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب در شهر های مختلف کشور در بین خریداران عمده پخش و توزیع می نمایند‌

مراکز توزیع شیره خرمای سنتی

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما تولید شیره خرما به صورت سنتی و صنعتی تولید می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارند و با توجه به ویژگی هایی که دارند طرفداران بسیاری در سراسر کشور دارند.

  • تولید شیره خرما به صورت سنتی یا به صورت طبیعی انجام می گیرد و یا به صورت جوشاندن که در روش طبیعی خرما در اثر انباشته شدن روی هم شیره آن جداسازی می شود و در ظرف های مناسب قرار می گیرد.
  • در روش جوشاندن مخلوط خرما و آب را به نسبت مساوی تحت حرارت قرار می دهند تا خرما به خوبی نرم شود و سپس آن را از روی حرارت برداشته و پس از سرد شدن آن را صاف می کنند و تفاله آن گرفته می شود و آن را دوباره تحت حرارت قرار می دهند تا به غلظت مناسب برسد.
  • در روش صنعتی تهیه خرما به طور کلی توسط دستگاه ها انجام می شود و خرما پس از شستشو و ضد عفونی شدن همراه با آب گرما داده می شود و سپس توسط دستگاه صاف می شود و تفاله آن جداسازی می شود و سپس در دمای ثابت و مناسب حرارت داده می شود تا به شیره خرما تبدیل شود.

صادرات انواع شیره خرمای سنتی

صادرات انواع شیره خرمای سنتی

صادرات شیره خرمای سنتی با توجه به مرغوبیت بالای این محصول با قیمت مناسب انجام می گیرد و این محصول به دلیل طعم شیرین و دلچسب و همچنین انرژی فوق العاده و ارزش تغذیه ای بالایی که دارد مورد پسند مصرف کنندگان خارجی می باشد.

این محصول را مشتریان عمده می توانند با حذف واسطه ها و به صورت عمده با قیمت ارزان تری خریداری نمایند که خوشبختانه با وجود اینترنت دسترسی به برترین فروشندگان این محصول بسیار آسان است و مشتریان عمده می توانند با انجام بررسی های لازم محصولات با کیفبت را با بهترین قیمت به صورت سفارشی تهیه کنند، سایت ما فروشنده شیره خرمای سنتی مرغوب می باشد که این محصول را با مرغوبیت بالا و قیمت ارزان به صورت عمده عرضه می نماید و مشاورین نیز اطلاعات لازم را جهت انجام خریدی راحت و به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما