مراکز توزیع شیره خرما زنبور طلائی

فروش مستقیم شیره خرما زنبور طلائی در سایت ما به راحتی صورت می گیرد. مرکز فروش ما این محصول را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند. این محصول یکی از بهترین مواد غذایی با توانایی تنظیم فرآیند گوارش و سوخت و ساز است. این شیره ی مقوی می تواند طی نیم ساعت پس از مصرف سطح انرژی را به طور قابل توجهی افزایش دهد و انرژی بسیار زیادی تولید نماید.

مراکز توزیع شیره خرما زنبور طلائی

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما

مختصری درباره فرآیند تولید شیره خرما یکی از مهم ترین خواص این شیره ی شیرین جلوگیری از بروز سرطان است زیرا آنتی اکسیدان های موجود در این نمونه از رشد و نمو سلول های سرطانی جلوگیری می کنند. این محصول بصورت سیاه رنگ می باشد و استفاده از آن برای افراد دارای دیابت بعنوان جایگزین قند بسیار مناسب است.

این محصول خوش مزه و شیرین سرشار از فیبر است و در رفع سوء هاضمه بسیار مفید می باشد و استفاده از این نمونه برای کودکان به شدت توصیه می گردد. کمبود آهن در کودکان باعث ایجاد پرخاشگری و رفتارهای نابهنجار می شود. علاوه بر آن کمبود آهن در بدن مشکلات دیگری از جمله: ریزش مو، ، تنگی نفس، حساس شدن احساس خستگی و کسالت می باشد، شما می توانید با دادن این محصول به فرزندانتان از خواص بیشمار آن استفاده کرده و ایمنی بدن کودک خود را تضمین نمایید. کودکان چون فعالیت بسیار بالایی دارند بدنشان به انرژی بیش تری نیاز دارد، شما می توانید این انرژی بیش تر را از شیره خرما زنور طلائی برای آن ها تامین نمایید.

پتاسیم موجود در این نمونه به تنظیم فشار خون کمک شایانی می کند و مانع از گرفتگی عضلات بدن می گردد. طبع خرما گرم است و در فصل های پاییز و زمستان خوردن آن برای بدن مفید واقع می شود‌. استفاده از این محصول خون را رقیق می کند و غلظت خون را از بین می برد، سموم کبد را از بین برده و کبد را پاک سازی می کند و در درمان کهیر بسیار موثر است. استفاده از این نمونه ی خوش طعم کاهش میزان سرفه، میزان روماتیسم، مشکلات دستگاه ادراری، دستگاه گوارش و به خصوص التهابات معده، دستگاه تنفس را به دنبال دارد.

صادرات انواع شیره خرما زنبور طلائی

صادرات انواع شیره خرما زنبور طلائی صادرات شیره خرما زنبور طلائی را می توانید به صورت مستقیم از طریق سایت ما انجام دهید. تولید شیره خرما در داخل و خارج از کشور به راحتی انجام می گیرد و این نمونه یک محصول صادراتی است. قیمت شیره خرما به عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول، اندازه، نوع نمونه، محل فروش و… بستگی دارد. شما می‌توانید از شیره خرما به عنوان یک شیرین کننده در بعضی از غذاها و دسرها استفاده نمایید.

مثلاً می‌توانید از آن برای شیرین کردن شیربرنج استفاده کرده و یا به همراه ارده در صبحانه میل کنید، البته ارده و شیره هر دو طبیعت گرمی دارند و برای افرادی که مزاج گرمی دارند مناسب نیستند. شما می‌توانید شیره را با شیر یا ماست مخلوط نمایید و میل کنید یا آن را در هنگام صبحانه با کره و نان بخورید. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که کالری آن بالا است و درصورتی‌که اضافه‌وزن دارید؛ مصرف آن توصیه نمی‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما