پخش انواع ارده کنجد اعلا

ارده اعلا به کنجد خمیر شده گفته می شود ، برای تهیه آن ابتدا دانه های کنجد را پس از جمع آوری، خیس می کنند تا پوسته ی سیاه یا قهوه ای رنگ آن جدا شود ، سپس دانه های سفید و پوست کنده شده ی کنجد را با آسیاب له می کنند و خمیر نسبتا شلی به دست می آورند، ارده فاقد هرگونه افزودنی بوده بنابر این میتوان این محصول را با مواد شیرین کننده از قبیل :عسل،شیره و مربا و یا به صورت خالص با نان مصرف نمود. گروه بازرگانی زندگی شیرین به عنوان شرکت پخش انواع ارده کنجد اعلا که با برندهای رازقی و سولار , زنبور طلایی، بالشن، گل بهان، شیرین شهد قلمرو هم کار می کند در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد که باکیفیت ‌ترین و مرغوب ‌ترین تولیدات ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند. پخش انواع ارده کنجد اعلا به روش مستقیم و غیرمستقیم امکان پذیر است. با توجه به پخش و عرضه فراوانی که در طول سال دارد می‌توان گفت که هرگز در طول سال با مشکل کمبود آن مواجه نخواهیم بود. پخش عمده در قیمت این محصول موثر است و مشتریان می توانند از این طریق بهترین نوع و برند این ارده کنجئ را با قیمتی بسیار به صرفه در هر مقدار مورد نیازی تهیه کنند و به این طریق همیشه به میزان کافی در دسترس می باشد.

پخش انواع ارده کنجد اعلا

بارز ترین ویژگی های غذایی ارده کنجد

بارز ترین ویژگی های غذایی ارده کنجد ارده کنجد اعلا حاوی پروتئین و ویتامین B ، D و E می باشد مقدار روغنش هم 09 درصد و شامل اسید های چرب اشباع شده مثل اسید اولئیک است. ارده خود به تنهایی یک ماده ی غذایی سالم برای هر وعده غذایی به ویژه صبحانه است. ارده اعلا از نظر طبیعت گرم بوده و اگر غلیظ خورده شود، دیر هضم و ثقیل است و اشتها را از بین برده برای رفع این عوارض آن را با عسل مخلوط کرده و می خورند.بارزترین ویژگی غذایی ارده کنجد انرژی زا بودن آن است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود احتیاج دارد ، بهترین غذا محسوب می شود.

صادر کننده ارده کنجد اعلا

صادر کننده ارده کنجد اعلا در حال حاضر در ایران این محصول خوشمزه و مغذی توسط شرکت های متعددی تولید و توزیع می شود، یکی از همین شرکت ها که عرضه کننده ارده اعلا است، شرکت بازرگانی شهد شیرین است. این شرکت ، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع ارده، شیره انگور، شیره توت، شیره خرما، آغاز کرده است. به خاطر ویژگی های بسیار ارده کنجد اعلا, این محصول طرفداران بسیار زیادی در خارج از کشور به خود اختصاص داده است. بنابراین برای صادرات ارده کنجد, گروه بازرگانی زندگی شیرین این محصول را به صورت بسته بندی شده در وزن های مشخص در مقادیر عمده با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مناطق مختلف صادر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با همکاران ما در www.shirejatha.ir تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما