پخش کلی ارده کنجد اعلا

ارده کنجد جزو مواد غذایی مغذی و پر انرژی برای بدن می باشند و می تواند انرژی زیادی را برای تمام روز برای بدن تامین کند در واقع ارده اعلا کنجد را می‌ توان هم در وعده صبحانه و هم به عنوان میان وعده استفاده کرد.

قابل ذکر است که پخش کلی ارده کنجد اعلا سبب کاهش قیمت آن شده و می تواند رضایت مشتریان را جلب کند و سبب شود که افراد با مبلغ کمتری حجم بیشتری از این محصول را خریداری کنند و از خواص ارزشمند آن بهره مند شوند.

پخش کلی ارده کنجد اعلا

ویژگی های قابل توجه ارده کنجد

ویژگی های قابل توجه ارده کنجد

ویژگی های قابل توجه ارده کنجد:

  1. ارده کنجد به دلیل داشتن فیبر زیاد برای حفظ سلامتی دستگاه گوارش بسیار مفید است و در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سرطان های خاص، چاقی و دیابت نوع 2 نقش زیادی دارد.
  2. ارده کنجد کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهد زیرا تحقیقات نشان می دهد که خوردن چربی های اشباع نشده بیشتر در مقایسه با چربی های اشباع شده به کاهش کلسترول کمک کرده و خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.
  3. ارده کنجد به کاهش فشار خون کمک می کند، فشار خون بالا یک عامل خطر عمده برای بیماری های قلبی و سکته مغزی است و دلیل این امر هم وجود منیزیم موجود در دانه کنجد است علاوه بر این لیگنان، ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان های موجود در دانه کنجد به جلوگیری از تجمع پلاک در رگ های شما کمک کرده و فشار خون را به طور بالقوه تنظیم می کند.
  4. ارده کنجد به دلیل داشتن ویتامین های مختلف مانند کلسیم می تواند از سبب استحکام استخوان شود.
  5. ارده کنجد التهاب را کاهش می دهد و با این معضل مقابله می کند، التهاب طولانی مدت ممکن است در ایجاد بسیاری از بیماری های مزمن از جمله چاقی و سرطان و همچنین بیماری های قلبی و کلیوی نقش داشته باشد.

نحوه نگهداری از ارده کنجد:

ارده کنجد را می‌ توان در دمای محیط و یا همچنین درون یخچال به خوبی برای مدت طولانی نگهداری کرد اما حتما توجه کنید که باید ارده کنجد در ظرف های درب دار نگهداری شود تا کیفیت آن بهتر حفظ شود.

خرید بدون واسطه ارده کنجد اعلا

خرید بدون واسطه ارده کنجد اعلا

سایت شرکت ما به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده ارده کنجد اعلا با قیمتی مناسب می‌ باشد و از دیرباز در این حوزه مشغول فعالیت است، شما مشتریان محترم جهت خرید ارده کنجد اعلا به صورت بدون واسطه با قیمتی مناسب می توانید سفارشات خود را در سایت مذکور درج نمایید و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

با توجه به وجود نوسانات قیمت‌ها در بازار عرضه انواع مواد غذایی، نمی‌ توانیم قیمت دقیقی برای انواع ارده کنجد در نظر بگیریم ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و از این قیمت ها مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما